Dostava i povrat robe

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Za dostave izvan grada proizvodi se šalju putem Hrvatske Pošte (u daljnjem tekstu: dostavna služba).

Artikle naručene radnim danom do 12:00h predajemo dostavnoj službi istoga dana. Artikle naručene radnim danom iza 12:00h predajemo dostavnoj službi idućeg radnog dana. Dostavna služba se obavezuje obaviti ekspresnu uslugu prema svojim pravilima dostave.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Ukoliko nismo u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, kontaktirat ćemo Vas telefonom ili e-mailom radi dogovora oko isporuke ili eventualnog otkazivanja narudžbe.

Kao kupac imate pravo odustati od ugovora i o tome nas pismeno obavijestiti na adresu: tinkshop u roku od sedam radnih dana otinte i tonerid dana primitka robe.

U slučaju raskida ugovora, kao kupac dužni ste o svom trošku vratiti kupljenu robu Dalija d.o.o. unutar sedam dana nakon što ste nas obavijestili o odustajanju od ugovora. Kupljene proizvode morate nam vratiti u istom stanju u kakvom su bili u trenutku kad su Vam isporučeni na adresu:

U slučaju raskida ugovora, Dalija d.o.o. je dužna kupcu vratiti cjelokupan iznos koji je potrošač platio do trenutka raskida u roku 30 dana, osim troškova dostave, a nakon što Kupac vrati neoštećen proizvod.Dalija d.o.o, Matice Hrvatske 46, 21000 Split.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio od prodavatelja, iako je roba stigla u ispravnom stanju, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, kupac treba neodložno o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

Cjenik dostave:

IZNOS NARUDŽBECIJENA TRANSPORTA
0,00 – 249,99kn25.00 Kn
250,00kn<Besplatna dostava

 

Ispravnost pošiljke

Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.

Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja te ih odmah reklamirati osobi koja je dostavila robu te eventualno odbiti preuzeti naručenu robu ukoliko su na njoj vidljiva vanjska oštećenja.

Kupac je dužan usporediti sadržaj pošiljke (vrstu i količinu dostavljenih artikala) s računom, te ukoliko nešto nedostaje ili je isporučen pogrešan proizvod, na licu mjesta obavijestiti dostavljača.

Primatelj i dostavljač na licu mjesta zapisnički utvrđuju i svojim potpisom potvrđuju nedostatke.

Dalija d.o.o. će u najkraćem mogućem roku o svom trošku dostaviti artikle za koje se tako utvrdi da nedostaju u pošiljci ili da su dostavljeni u neispravnom stanju.

Provjera ispravnosti narudžbe je odgovornost kupca te se naknadne reklamacije u smislu količine i vrste dostavljene robe i vidljivih nedostataka neće uvažiti.

Reklamacija i pravo na povrat i zamjenu:

Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod sa greškom ili imate bilo kakav prigovor sukladno članku 8 Zakona o zaštiti potrošača molimo vas da nas obavijestite na e-mail adresu: tinkshop

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, ima ispravan rok trajanja, zapakiran je u originalnu ambalažu te odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na: www.tinkshop.hr

Slika koja ilustrira proizvod na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, te kupac takve prozvode ne može reklamirati s te osnove.

Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju da proizvod ima materijalni ili kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe.

Nakon što reklamira ispravnost proizvoda kupac je dužan poštom vratiti proizvod s materijalnim nedostatkom na adresu Dalija d.o.o., Matice Hrvatske 46, 21000 Split, uz naznaku „Povrat proizvoda“. Otpremne troškove kod takvog povrata u potpunosti će preuzeti prodavatelj, nakon čega će bez ikakve naknade poslati kupcu zamjenski proizvod prvom mogućom dostavom ili mu odobriti povrat novca, prema izboru kupca.

Ukoliko kupac želi zamijeniti ispravan i nekorišten proizvod koji mu ne odgovara (npr. zbog narudzbe pogrešnog modela proizvoda.), u roku 15 dana od dana dostave takav proizvod može o svom trošku vratiti na adresu Dalije d.o.o.. Po primitku ispravnog proizvoda u originalnoj ambalaži Dalija d.o.o će prvom mogućom dostavom poslati zamjenski artikl po izboru kupca bez dodatne naplate troška zamjenske dostave. Za eventualnu razliku u cijeni zamjenskog artikla kupac će biti terećen ili odobren, ovisno o konkretnoj situaciji.